Det første fokuset vi hadde var å ta 360-graders bilder av forskjellige produkter. Vi var inspirert av ‘The Matrix’, en film kjent for å bringe 360-graders bilder til kinoskjermen. I starten var vi et enmannslag dvs. Erlend. På dette tidspunktet redigerte han alle bildene selv, men det ble fort for mye for kun en person å håndtere.
Evolusjon (2011-2018)
Etter hvert som virksomheten vokste, ble flere og flere fotointeresserte med på laget som delte vår lidenskap og visjon for innovasjon i bransjen.
Innovasjon (2019)
Vi la merke til et behov for profesjonelle, men rimelige bilder av brukte biler og skapte en løsning som forbedret måten forhandlere markedsfører bilene sine på online.
Vekst (2020-2021)
Vi jobber med 58 personer i 4 land, betjener hundrevis av kunder i Norden, og har vokst med 35 % fra år til år siden oppstarten.
Rebrand (2022-2023)
Autopix ble skilt ut som et eget selskap for å bedre kommunisere tjenestene våre til markedet.
AI (2024-2025)
Vi lanserte vår automatisering og effektiviserte hvert steg i prosessen, noe som gjorde tjenesten vår raskere og mer effektiv.
Mål (2026 - 2027)
Med smartere teknologi og mer konkurransedyktige priser skalerer vi Autopix over hele Europa for å lede an i fremtidens bilfotografering.