Det første fokuset vi hadde var å ta 360-graders bilder av forskjellige produkter. Vi var inspirert av ‘The Matrix’, en film kjent for å bringe 360-graders bilder til kinoskjermen. I starten var vi et enmannslag dvs. Erlend. På dette tidspunktet redigerte han alle bildene selv, men det ble fort for mye for kun en person å håndtere.
Evolusjon (2011-2018)
Etter hvert som virksomheten vokste, ble flere og flere fotointeresserte med på laget som delte vår lidenskap og visjon for innovasjon i bransjen.
Innovasjon (2019)
Vi la merke til et behov for profesjonelle, men rimelige bilder av brukte biler og skapte en løsning som forbedret måten forhandlere markedsfører bilene sine på online.
Vekst (2020-2021)
Vi jobber med 58 personer i 4 land, betjener hundrevis av globale kunder, og har vokst med 35 % fra år til år siden oppstarten.
Rebrand (2022-2023)
Autopix ble skilt ut som et eget selskap for å bedre kommunisere tjenestene våre til markedet.
Mål (2024-2025)
Vi har nylig utvidet til Sverige og Danmark og snart Tyskland og Nederland, med flere nye partnerskap allerede i pipelinen.