Hi, how can we help?

🔍
Common topics:
Frequently asked questions
Can’t find the answer you’re looking for? Get in touch with us.

Generell teknisk støtte


Support Guide

📡 Nettverksproblemer

Mobilappen og plattformen vår krever en stabil og uavbrutt internettforbindelse for å motta oppdateringer på ordre.

Kontroller at enhetens Wi-Fi er slått på.
Tregt internett kan føre til at enheten ikke fungerer som den skal eller mister forbindelsen. Sørg for at du er nær ruteren eller tilkoblingspunktet.
Start ruteren eller modemet på nytt – det kan løse enkelte problemer, forbedre hastigheten og rette vanlige tilkoblingsfeil.
Hvis problemet vedvarer, kontakt internettleverandøren din.

📱 Enhetsproblemer

Hvis løsningene ovenfor ikke hjelper, kan problemet være relatert til enheten din.

Start enheten på nytt, oppdater eller gjennopprett den.
Sjekk App Store/Play Store for oppdatering av appen.
For ytterligere hjelp med enhetsspesifikke problemer, kontakt produsenten.

🌐 Nettleserproblemer

Noen ganger kan problemer skyldes nettleseren. Prøv følgende:

Lukk og åpne nettleseren på nytt, eller oppdater siden.
Logg inn via en annen nettleser eller enhet.
Tøm nettleserens hurtigminne og informasjonskapsler i innstillingene, og last inn siden på nytt.
Sjekk om plugins/nettleser utvidelser forstyrrer systemet vårt.
Kontroller nettstedstillatelser i nettleserinnstillingene.
Privatmodus kan påvirke enkelte funksjoner på plattformen.